Wonderbra går fra 2D til 3D

3D effekten har kommet for å bli ser det ut til, og nå prøves ”teknologien” ut i utendørsreklame.

Annonsen, skapt av Iris, er mer enn 20ft bredt og ligner Wonderbra berømte 1990-tallet «Hello boys» kampanje laget av TBWA og med supermodellen Eva Herzigova.
Forbipasserende må bruke 3D briller for å få fullt utbytte av 3D-annonsen med brasilianske modellen Sabraine Banado.
Iris har også laget en konkurranse for kvinner som kan vinne muligheten til å bli en mote journalist, stylist og en mote kjøper for en uke. Konkurransen promotert gjennom Facebook og Twitter for å guide folk til nettstedet Wonderbrafulleffect.co.uk.

Hvorvidt dette er noe som kan funke er jeg noe skeptisk til siden jeg tror de fleste ikke vil gå rundt med 3D briller i lommen hele dagen, men det er en spennende test uansett og stuntet vil nok generere en del oppmerksomhet.

Reklamer
Comments
One Response to “Wonderbra går fra 2D til 3D”
Trackbacks
Check out what others are saying...


Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

  • Bloggstatistikk

    • 18 987 hits
%d bloggere like this: