Personlige sfære fra KLM

Gode reklamer og gode kampanjer er avhengig av å kunne forklare/rasjonalisere/informere på en måte som engasjerer og er nytenkende.

KLM har tatt en enkel ide/konsept, som omhandler muligheten for å ha et tomt sete ved siden av deg på business class. De har tatt en noe “enkel” ting og rasjonalisert det på en fiffi måte.

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

  • Bloggstatistikk

    • 18 987 hits
%d bloggere like this: