Hvor er det best å være i sosiale medier?

Er Facebook eller Twitter plassen for deg å være for å skape trafikk til dine sider?  Eller er LinkedIn best på å kommunisere med dine kunder?

CMO.com har kommet ut med sin årlige guide til det sosiale landskapet. De har analysert hvilke plattformer/sosiale medier som har størst suksess innenfor kategoriene; kommunikasjon med kunde, synliggjøring av merkevare, trafikk til side og søkemotor optimalisering (SEO).

Dette gir deg som markedsfører en god pekepinn på hva som er bra og dårlig med de største sosiale mediene i dag. God lesning!

Klikk på link for å åpne en pdf med forstørrelsesmuligheter. CMOcom-SocialMediaLandscape2011

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

  • Bloggstatistikk

    • 18 987 hits
%d bloggere like this: