Innholdsmarkedsføring i et visuelt nøtteskall

Styrken, kvaliteten og mengden av innhold publisert på en bedrifts nettsted har lenge vært kjent som viktig. «Content is King » er uten tvil en av de mest overbrukte og generaliserte klisjéne innen grunnleggende markedsføring, spesielt når søk er tatt med i betrakting.

Innholdsmarkedsføring har eksistert siden fødselen av markedsføringen. Å bruke innhold som kan spres og deles går mye lenger tilbake enn internett. Internett har bare blitt en booster for dette konseptet slik som mange andre markedsførings konsept..

Men hvis dette har så stor effekt hvorfor brukes ikke dette av flere bedrifter, og da spesielt innenfor B2B? Svaret er enkelt. De bruker det. Noen er bare ikke sikker på om de gjør det eller ikke, eller hvordan de gjør det, men de vet at det fungerer.

Under kan du lese en enkelt oppsummering av innholdsmarkedsføring i en infografisk fremstilling. Klikk på bildet for å forstørre. (Produsert av Marketo)

Reklamer
Comments
One Response to “Innholdsmarkedsføring i et visuelt nøtteskall”
Trackbacks
Check out what others are saying...


Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

  • Bloggstatistikk

    • 18 987 hits
%d bloggere like this: