Twitter med nye forbedringer på firmasidene

Twitters firmasidene vil bli styrket i år med å la markedsførere tilby «e-handel, konkurranser og utlodninger, ifølge en rapport.

De nye sidene vil la app utviklere «bygge opplevelser på Twitter, mye som de gjør på Facebook,» ifølge Advertising Age.» Twitter har ikke satt en dato på når de nye sidene kan vises, men forteller dem i år, sier rapporten.

Twitter rullet ut bedriftssider i desember med 21 partnere som American Express, Best Buy, JetBlue og Nike. Sidene lar markedsførere tilpasse sine headere for å gjøre sin logo og sitt slagord mer fremtredende enn de hadde vært tidligere. Sidene lar også markedsførere kontrollere meldingen som besøkende ser når de først kommer til en side ved å fremme en tweet på toppen av merkets tidslinjen.

Overhaling kom etter Google + introdusert bedriftssider i november. I tillegg har Facebook  åpnet opp Tidslinje for bedriftssider, som lar markedsførere fortelle merkevaren sin fulle historien og gitt mer tilpasninger enn Facebook tidligere design.

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

  • Bloggstatistikk

    • 18 987 hits
%d bloggere like this: